Sun Adventure. Un proiect de tabere outdoor pentru copii.

Sun (Soare)

Cuvântul cheie care te duce cu gândul la timpul petrecut în aer liber, în natură, în compania prietenilor.

Adventure (Aventură)

Cuvântul cheie care denotă distracția și experiențele pregătite de echipa S.A. pentru copii cu care merg în tabere.

Despre Sun Adventure

O echipă de oameni faini

care organizează tabere încă din 2002

Proiectul a luat naștere din pasiunea pentru natură și munte. Sun Adventure nu este o afacere, ci un prilej de a petrece cât mai mult timp în natură, alături de prieteni și de a face din pasiunea pentru munte un stil de viață.

Crezul lor spune că o viață activă și activitățile în natură te ajută să rămâi sănatos și tânăr. Toate taberele Sun Adventure sunt realizate în acest spirit.

sunadventure.ro

Identitatea brandului Sun Adventure

Provocarea de a crea logo-ul Sun Adventure a venit în timpul unei discuții avute cu prietenul meu Ovidiu, fondatorul și administratorul proiectului.

Deși Ovidiu nu avea o idee clară cu privire la identitatea vizuală a proiectului său, se simțea o bucurie foarte mare în vocea sa atunci când îmi povestea despre planurile sale. Genul acesta de energie te încarcă pozitiv și te ajută să te bucuri de munca pe care o ai de fâcut. În timp ce îl ascultam pe Ovidiu povestind, deja începeam să conturez în minte idei și forme. Eram nerăbdător să ajung la birou și să transfer ideile din minte în computer.

Pornind de la ideile dezbătute în timpul discuției, am facut 3 concepte grafice, așa cum fac de obicei. Cele 3 concepte sunt destul de diferite, iar eu oscilam cel mai mult între primul și al treilea (de la stânga la dreapta). Eram destul de sigur că design-ul numarul 1 va fi cel ales, chiar dacă design-ul numărul 3 îmi placea din ce în ce mai mult ori de câte ori mă uitam la el. Am pus toate cele 3 variante într-un format de prezentare și le-am trimis către Ovidiu.

Varianta nr. 1
Varianta nr. 2
Varianta nr. 3

Deși nu i-au displăcut variantele propuse, Ovidiu mi-a spus că niciuna dintre cele 3 nu l-a convins, motiv pentru care am mai făcut încă vreo 3-4 concepte rapide pe care le-am abandonat la fel de rapid pentru că nu mi se păreau potrivite. Fusesem atât de încântat de primele concepte, încât nu mai puteam să găsesc idei noi.

Așa că am decis să iau o pauză de o zi sau două… Și bine am făcut.

Într-una din zilele de pauză m-am întâlnit cu Ovidiu și am reluat discuția despre logo. Din vorbă în vorbă, am ajuns la ideea că putem stiliza inițialele din nume astfel încât să exprime fix ideea de outdoor. Litera S poate fi stilizată ca urmele lăsate de un schior (Idee folosită și la logo-ul Muscel Sport) pe o pârtie de pe un munte a cărui siluetă seamănă cu litera A. Ovidiu părea să fie foarte încântat de idee, așa că am făcut repede două concepte și în această direcție.

Aceste versiuni realizate rapid, pentru a da viață ideilor pe care le aveam, nu prea mă mulțumeau, dar chiar și așa, versiunea din stânga părea să aibă potențial, așa că am decis să mai lucrez pe ea, să o rafinez mai mult și să o aduc într-o formă bună de prezentare.

Am facut multe variante ale muntelui până am ajuns la forma finală, dar acest lucru mi-a permis să rafinez foarte mult design-ul. O dată ce muntele a ajuns în forma finală, restul elementelor au început să se așeze ușor la locul lor și să întregească design-ul.

Prezentarea finală a logoului

Varianta finală a logo-ului am prezentat-o atât în varianta de aranjare orizontală, cât și în cea verticală. Astfel logo-ul poate fi utilizat cu ușurință indiferent de formatul pe care trebuie aplicat. De asemenea, am prezentat și mai multe variante cromatice pentru a putea adapta logoul în mai multe tipuri de scenarii grafice.

Pe lângă logo am mai realizat și design-ul pentru cărțile de vizită și pentru echipamentul de schi al instructorilor.

Leave a Reply